2010年10月8日 星期五

我很想你



你出国100天了,天气冷嗎?你過得好嗎?你知道我很想你嗎?

從小到大,你從來沒有責罵過我.
你說: 現在的單身男女,滿街都是,緣份沒到,別急于一時.
我說: 哇,你還真開通.
心里其實暗喜,為你的開通思想,打了個滿分. 我想沒有人愿意單身,
再多的叮嚀,也只會造成對方的荷負,您的關心,深理在我心.

我真的很想你,你出国之后,沒有人陪我吃午餐;我少了一個可以相信的資詢對象.你快點回來,讓我們可以常常換地方來吃午餐.
你說: 這里的燒肉是最好吃的.
我說: 是阿.
心里高興,可以忙碌之后 ,常常可以和你好好享受頓好吃的午餐.

前幾天,我獨自出国去我們熟悉的地方.我抽咽徬徨的走著;那一刻多希望你在我身旁一起走著.
你曾對我說:對不起,最近人不舒服,歐洲之旅,要延后,我會賠償你一切的損失.
我說:不要緊,來日方長,等你好些,一起去我們還沒去過的歐洲国家.

出国的日子,你要好好照顧自己,跟你說声我很想你.

11 則留言:

  1. wow... so sentimental... must be someone special till you remember every moment being together.

    oh ya... where can find the best 燒肉? Is it somewhere around KK?

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. Surprisingly, still have people reading my blog. :)

    Let's come to KK and I will bring you to try the best 燒肉 in KK.

    回覆刪除
  4. Haha... I like to read and "ke po" people's blog when something is "wrong" with me... and normally will drop by your blog listening to the songs when things are really not right with me. haha...

    Well, I know I can get a lot more nice songs from other webpages... but... too lazy to search... for the time being, songs here is already enough for me...

    You bring me to try the best 燒肉 in KK? Err... actually I stay in KK de. I can go myself de. But you need to tell me the place la. And... of cos, I hope the place can be found easily... Haha... I still can sesat although I've been staying here for many many years :)

    回覆刪除
  5. Great that you enjoy listening the songs here whenever something goes wrong with you. :)

    Those places always long queue for 燒肉 are located in Lido, Fohsang. To me, the tastes are the same.. :)

    回覆刪除
  6. 我發佈過的文章!!

    * ▼ 2010 (13)
    o ▼ 十月 (1)
    + 我很想你
    o ► 五月 (1)
    + 小小的夢想
    o ► 四月 (1)
    + God will make a way
    o ► 三月 (5)
    + 地球一小時
    + 睡覺
    + 愛我們的家
    + 沒那么簡單
    + 家后
    o ► 二月 (1)
    + 賀年卡
    o ► 一月 (4)
    看到了吗?你已经五个月没有回来过!可是我一直都有来!

    回覆刪除
  7. 我知道呀..5個月了..

    但我還是偶爾有進來,看你們的新跟進.除了昨天的,妳未曾不是久未部落了..哈哈..

    回覆刪除
  8. 我告道你想他的心情。我也想我的爸爸。

    回覆刪除