2010年3月3日 星期三

家后



看到我的媽媽,知道她真的做到了..

看到我的兩個姐姐,知道她們也真的做到了..

看到我的哥哥和弟弟們,他們都找到了很好的家后..

看到我自己,我無話可說..

16 則留言:

  1. 哇!
    怎么会突然感触起来????
    发生了什么事?

    回覆刪除
  2. 干嘛这么灰呢?才过了新年不久也!也是你说的~~未曾太迟

    回覆刪除
  3. Jackie, 妳會聽福建話?

    Felix, 灰嗎?

    回覆刪除
  4. 一点咯!陪熊猫干杯!什么不爽的,去他妈的~~~(哎呀!熊猫醉了!)

    回覆刪除
  5. 才发现小贤的蓝图案有这么多杯martini,我眼花了吗??

    回覆刪除
  6. 没什么好怕的
    经历外界的纷纷扰扰 你还想做什么?
    看似乎拥有了一切 你还想要什么?
    "People are like apples on trees. The best ones are at the top of the tree. Most people don't want to reach for the good ones because they are afraid of falling and getting hurt. Instead, they just get the apples that have fallen the ground that aren't as good, but easy. So, the apples at the top of the trees think that something is wrong with them, when in reality, they're really amazing. They just have to wait for the right people to come along, the one who's brave enough to climb all the way to the top of the tree." - Unknown

    回覆刪除
  7. Felix, Reuben and Jackie, thanks for cheering me up.. I am fine.. Just like the song basically.. Hee Hee..

    回覆刪除
  8. 感傷我無法做到.

    別為我難過..

    ??????/(ㄒoㄒ)/~~o(︶︿︶)o唉(@﹏@)~ ⊙﹏⊙b汗o_O???

    回覆刪除
  9. Mee Mee, don't worry.. I am really write for fun lah.. Like the song basically.

    回覆刪除
  10. 在听住这首歌,眼泪为你而流~~~~

    回覆刪除
  11. Too subjective...

    Better load a happy song soon?

    It is become super grey now..

    回覆刪除
  12. 你忘了你还有个弟弟。。。

    回覆刪除
  13. 匿名者,

    謝謝你提了個,讓我感動的提示.. 有點愧疚.. 己補上了..

    回覆刪除
  14. 你還有聽這首歌嗎? 這首歌也是上屆世界福建歌后劉婉瑩的參賽歌曲之一,馬來西亞的光榮.她才十三歲呀..好棒..

    回覆刪除